linafransson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina - 15 oktober 2011 17:12

dålig uppdatering. JAG VET! ;( men hinner inte :( men jag loooovar på bättre uppdatering snart!

Av Lina - 10 oktober 2011 10:51

dålig uppdatering i helgen pga att jag inte varit hemma. så har inte kunnat skriva ngt... har ialf varit hos en kompis som bor en bit utanför annelund. ska ev. åka dit nästa helg med! :DD vi gjorde inte så mkt men ändå mkt! ;) 

vi gick med 2 av detas hundar till  annelund o köpte godis! ;) tog ca 1,5 timma dit va där i 30 min och gick sedan hem^^ tog en stund att gå! 

orkar inte skriva nu, är as trött och ska nog gå och sova lite innan vi ska äta. tog ledigt ifrån skolan idag imorn o på onsdag för att vara med på Älg-jakten. såg inte ett liv idag. hoppas på bättre tur imorn eller på onsdag! :D 


//Lina♥

Av Lina - 6 oktober 2011 21:51

somnade vid 5 tiden o vaknade för en kvart sen;) somsagt... jag var TRÖTT!!!

ska gå och lägga mej igen nu, fårse om jag somnar. Godnatt! ;)





//Lina♥

-

Av Lina - 6 oktober 2011 16:35

är fett trött. orkar inte göra något, bajs på det!

funderar på om jag ska gå och lägga mej en stund, fast vet inte.. :/ 

aja.. Dagen:

den började inte specielt bra. vaknade 10 min före att bussen skulle gå. fatade inte det och slutade med att det vart 5 min kvar... borde få världsrekord på att göra iordning mej på 5 min^^ aja. åkte med mamma upp till bussen, stog där o väntade en stund i ösregn, kul! :/ gjorde inte specielt mkt i skolan idag. hade frilufsliv på idrotten, grillade vad det nu heter,Pinnbröd(?) xDheheh.. inge vidare gott ialf så Pontus fick den^^ ;)

slutade efter det. När jag kom hem satte jag mej här.. ;)) 

maten är snart klar, är vrål hungrig!!





Hejdå!♥ 

-

Av Lina - 5 oktober 2011 19:54

dålig uppdatering från min sida!

har varit astrött och inte orkat. igår följde jag med Elin till hennes ridlektion :)

idag red jag underbara Lacost♥ gick ganska bra! bara det att han är så j***a taggad inför hindrena^^ menmen.. ;P nöjd över lektionen ialf! :')♥

inte mkt att säga idag.. är allmänt trött o småtjurig :(

blir att lägga sen tidigt idag ;/ aja... 





Hejdå♥

-

Av Lina - 3 oktober 2011 20:21

Fyfaaan va trött jag är :'(( men orkar inte gå och lägga mej.. :/ 


God natt alla Glada människor! ;D

Av Lina - 3 oktober 2011 17:29

Det blev inga bilder då kamerabatteriet pajjade -.-' 

aja. tog med Molly, gick dock inte så snabbt då hon skulle pissa överalt x) aja. när vi möttes stog vi o pratade en stund sen cyklade vi hem. när vi kom hem så gick vi ut till hästarna direkt tror jag ;) bestämde mej för att vi skulle rida sitsträning igår, gick superbra! lillan lyssnade för det mesta bra. Tog några galoppfattningar, gick bra det med dock var det jobbigt i vänster varv. men det är bara att träna på! :)

i högervarvet tog hon nääääästan galoppskänkeln  direkt! supernöjd! :')  

sen cyklade jag o elin en stund. när vi kom hem igen satte vi oss vid datan och chattade med "Tofflan"(tobias) och älsk :*♥

haha... hade lite smått kul där ett tag^^

sen när klockan blev 12 gick vi till mamma o pappa som satt i soffan o kollade på tv, satt där och kollade på slutet av zombieland. den va la ganska bra. sen gick vi o la oss, jag läste en liten stund sen höll jag på att somna^^ Elin läste en stund till sen gick hon och släckte... 



Vaknade idag av att någon hade stängt in Molly på mitt rum och att hon började skälla kl 7 -.-' 

somnade om till kl 9 halv 10 tror jag, sen väckte mamma elr va det pappa? x) aja, någon av dom var det ialf oss. av att vi skulle åka till träder och ***************** ;))) sen när vi kom hem  tog vi in hästarna. rycktaded osv, sen gick vi ut på åkern och Elin fick rida lite sitsträning idag igen ;)) sen kom hennes mamma mitt i allt. gick till vårat hus o elin hoppade av och åkte hem, jag skrittade ner till åkern igen, skrittade och travade lite till sen skrittade jag ner till mösen och tillbaka. 

tog ut hästarna och gick in. och nu sitter jag här^^ hehe..

nä.. nu orkar jag inte skriva meraa ;( 



//Lina♥

Av Lina - 2 oktober 2011 12:23

Ska snart cykla och möta Elin :D 

sen förhoppningsvis blir det att träffa älsk<3 

inte gjort mkt dag annars.. suttit här och lyssnat på musik, och pratat med Elin^^

Tar med mej Molly så hon får röra på sej den tjocka grisen ♥

funderar på att ta med mej kameran så får ni lite kort sen meed :D

sov typ 2 timmar inatt :/ så är as trött.. först kunde jag inte somna sen när jag väl somade började min lilla syster Chevella skrika på mamma, hon hade så jävla ont i nacken så hon kunde inte röra sej.. så då fick jag snällt gå upp och hämta pappa som inte ville vakna, sen var jag såhääär nära att hälla vatten på honom^^ hehe.. 

han gick upp och la sej brevid ella. så vi 11 tiden vart hon inne på lassarettet i ulricehamn. dom tror det är nackspärr hon har *phu* hon vart nämligen inne på akuten för inte så jätte längesedan av att hon hade fått en spark av en kompis på halsen när dom lekte :s så hon kunde inte röra nacken och den var as svullen. men det var inget som tur va. :')

nä.. kommer bilder och mer gojs sen :) 


hejsvejs så länge! ;) 

//Lina♥

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! :D
hoppas ni kommer att trivas med lite uppdatering från lite av varje, ifrån skolan, vardagarna, och såklart massa om mina underbara fyrbenta vänner! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards