linafransson

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

..

Av Lina - 30 september 2011 19:39

Tjao..  inte gjort mkt idag. sov hos farmor och farfar inatt, åkte till skolan, hade först So- kollade på film tills det var 15(?) min kvar, sen hade vi läxförhör, men ingen fattade vad han menade så det slutade med att han skrev upp hela förhöret på tavlan ;)) sen hade i matte, hade förhör där med och det gick la inte bäst ;) 

sen hade Orientering hela dagen ;S  Jag och Elin sprang/gick som vanligt ;) tog 1 timma, 46 min och 64 hundradelar ;) hehe, sen gick vi tillbaka till skolan, duschade o bytte om. Sen följde jag med Elin till Linjebussen, stod där och patade med dom tills bussen kom så gick jag till pappas Jobb, han jobbar på ubab. tog en halvtimma at gå tror jag, snacka om att jag hade ont i mina fötter då! 

var där i 1 timma tror jag sen åkte i till macken i dalum, pappa köpte glass till oss ;) sen åkte vi till macken i Blidsberg, där köpte han en dricka till oss var ;) sen väntade vi där tills mamma kom. sen åkte vi till trädet och gjorde en Heeeemlis!:)

sen när vi kom hem därifrån satte jag mig här hehe ;)

vet inte vad jag ska skria idag, en kortfattad text om dagen! ;)



//Lina ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 10 november 2011 22:04

Ville bara säga att jag inte kommer ha kvar denna bloggen! har bytt till blogg.se när allting är klart på den bloggen och så får ni mer än gjärna kika in där! :D   vill ialf taaaack underbaraste Victoria för hjälpen! Löve you<3 Besök hen...

Av Lina - 9 november 2011 19:48

Hejsan hoppsan!   Victoria som skriver ett inlägg. Ska hjälpa Lina med designen så tänkte jag gästbloggar lite granna med. Hehe .. ska inte göra något dumt iaf.   Hoppas ni har det bra! Det har jag. Besök min blogg här!   ...

Av Lina - 15 oktober 2011 17:12

dålig uppdatering. JAG VET! ;( men hinner inte :( men jag loooovar på bättre uppdatering snart! ...

Av Lina - 10 oktober 2011 10:51

dålig uppdatering i helgen pga att jag inte varit hemma. så har inte kunnat skriva ngt... har ialf varit hos en kompis som bor en bit utanför annelund. ska ev. åka dit nästa helg med! :DD vi gjorde inte så mkt men ändå mkt! ;)  vi gick med 2 av det...

Av Lina - 6 oktober 2011 21:51

somnade vid 5 tiden o vaknade för en kvart sen;) somsagt... jag var TRÖTT!!! ska gå och lägga mej igen nu, fårse om jag somnar. Godnatt! ;)         //Lina♥ ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! :D
hoppas ni kommer att trivas med lite uppdatering från lite av varje, ifrån skolan, vardagarna, och såklart massa om mina underbara fyrbenta vänner! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards